Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

fedora start niet op

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Installatie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
marc

BerichtGeplaatst: Do Mrt 17, 2005 1:26 pm    Onderwerp: fedora start niet op Reageren met citaat

Ik heb fedora core3 op mijn pc ge´nstalleerd en de installatie is goed verlopen. Bij het heropstarten wil fedora niet starten. op zeker moment komt er de mededeling "Initialiseren van de hardware.................opslag netwerk audio". Hier blijft de pc hangen en reageert er niets meer. Ik moet de pc dan uitschakelen met de power knop. Weet iemand wat er mis is?
Alvast bedankt!!
Marc Confused
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
b_ger

BerichtGeplaatst: Ma Mei 02, 2005 1:47 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoi,

Op dit forum http://fedora-linux.nl/forum/viewtopic.php?t=253 komt hetzelfde probleem voor. Heb je inmiddels een oplossing voor je probleem of heb je een andere distro geinstalleerd. Als je een antwoord hebt hoor ik het graag want ik heb hetzelfde probleem.

alvast bedankt Smile
Terug naar boven
Xtinct

BerichtGeplaatst: Di Mei 03, 2005 12:01 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Probeer eens te starten met het volgende:
Code:

1- Onderbreek het starten van grub
2- Wijzig de bootparameters met 'e'
3- verwijder de parameter 'rhgb'
4- boot vervolgens door, de boot zal verder zonder het grafische scherm starten.

Waarschijnlijk start fedora nu wel verder door, als dit zo is, meldt het dan even.
De mogelijkheid bestaat dat fedora wel begint te zeuren als GDM wordt gestart.

P.S. de bovenstaande link van gebruiker b_ger is inderdaad hetzelfde probleem. Gebruik dat onderwerp voor verdere correspondentie.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
niels28

BerichtGeplaatst: Zo Mei 29, 2005 7:14 pm    Onderwerp: core 2 start niet op Reageren met citaat

Ik heb ongeveer het zelfde probleem , bij mij stopt het opstarten bij " aan het controleren op nieuwe hardware " daarna blijft het scherm vast staan

iemand raad

p.s ik ben een newbie
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Installatie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: