Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Geluids driver probleem

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Hardware
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Cyrius

BerichtGeplaatst: Di Jan 24, 2006 8:24 pm    Onderwerp: Geluids driver probleem Reageren met citaat

Hallo,

Ik ben redelijk nieuwe met Fedora(4), en draai en gebruik t nu zon 3 maanden. Maar om de een of andere reden doet nu wat updates mijn geluids gebeuren een beetje vreemd:
1) Als ik in Werkplek -> Voorkeuren -> meer voorkeuren -> Multimedia systemen selecteren iets anders dan OSS selecteer en op test druk krijg ik een error dat er geen pipe-lijn kan qworden gemaakt met die driver.
2) Ik krijg geen geluid uit mijn USB speaker set(met ingebouwde sound card), behalve bij geluids kaart detectie -> test geluid afspelen, en de geluidjes van GNOME worden ook gewoon afgespeeld.
3) Als ik via Muziekspeler muziek probeer af te spelen kan dat alleen via mijn onboard realtek sound geval(Met OSS als geluids driver, zie boven).

Nu is mijn vraag, hoe krijg gewoon geluid uit mijn USB speakers als ik het via Muziekspeler afspeell?

Bij voorbaat dank,
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Hardware Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: