Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

installatie core 2

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Installatie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
foutje
Gast

BerichtGeplaatst: Wo Apr 20, 2005 4:57 pm    Onderwerp: installatie core 2 Reageren met citaat

Het blad Starten met Linux gekocht met 2 cd's Fedora core2. Installatie is geslaagd!(volgens Fedora) maar opstarten grafische modus lukt niet. terwijl tijdens de install alles wel grafisch gaat en zowel de kaart als monitor herkent worden.
Iemand een bruikbare tip. foutmelding is unknown reasen for exeption en dat (x seerver) gdm wordt afgesloten. Crying or Very sad
Terug naar boven
Worado

BerichtGeplaatst: Wo Apr 20, 2005 5:51 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Misschien is het beter om Fedora Core 3 te installeren. Versie 2 is inmiddels een vrij verouderde versie, welke misschien bepaalde hardware van je computer niet ondersteund. Anders kun je proberen om de kernel up te daten. Ik weet niet of Fedora Core 2 ook met yum werkt, maar zo ja dat gaat met het volgende commando:
Code:
yum update kernel
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Foutje
Gast

BerichtGeplaatst: Wo Apr 20, 2005 7:01 pm    Onderwerp: install Reageren met citaat

Bedankt, nu kom ik tenminste in een grafisch scherm... vreemd is dat er bij / na de update toch nog FC 2 staat.. dus hoe ik dan aan FC 3 kom is me nog niet duidelijk maar ik kom er nu tenminste in! bedankt. Kan ik eens verder spelen. Knoppix draaide nl wel meteen vanaf cd. Razz
Terug naar boven
Worado

BerichtGeplaatst: Wo Apr 20, 2005 7:41 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Je hebt met die opdracht niet Fedora Core 3 ge´nstalleerd. Je hebt alleen de kernel een update gegeven naar de nieuwste versie. De kernel is zeg maar het hart van linux.
Waarschijnlijk was er een probleem met drivers voor je PC die is opgelost met de nieuwste kernel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Installatie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: