Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Belkin F5D7000 wlankaart onmogelijk te installen?
Ga naar pagina Vorige  1, 2

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Hardware
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Beer

BerichtGeplaatst: Ma Jun 26, 2006 6:23 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Deel 1
furioso schreef:

Als ik op modprobe bcm43xx ingeef gebeurt er niets. als ik ndiswrapper -l ingeef zegt ie nog steeds niet "hardware present"
Geeft
Code:
lspci -vv
aan dat er wat wordt gedetecteerd?. Krijg sterk de indruk dat er iets met de kaart aan de hand is.
Deel 2
furioso schreef:

btw is het normaal dat als je je kernel update de oude kernels gewoon blijven staan in de bootmanager? ik heb er nu al 3 kernels in staan en ben nog maar een week bezig met linux...
Ja dit is normaal. Je moet ze handmatig verwijderen. Echter als je update via yum is er een plug in die je dit uithanden neemt. Als het goed is, is deze standaar ge´nstalleerd in FC5. In /etc/yum/ heb dan een map pluginconf.d bij waarin een configuratie-file staat. In deze kunt je aan geven hoeveel je er wilt houden. Daarnaast moet je in /etc/yum.conf nog een deze regel
    plugins=1
zetten
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
furioso

BerichtGeplaatst: Ma Jun 26, 2006 9:59 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

okey mensen, het is dus gelukt! ik kan op internet.
ondanks het feit dat ik in netwerkbeheer de kaart niet kan activeren, kan ik wel verbinding maken met mijn wlan. Dat heb ik zo gedaan: rechtsboven heb ik een icoontje staan dat totnutoe steeds zei "geen netwerkverbinding beschikbaar". Toen ik me wat kwaad maakte omdat het maar niet lukte heb ik per ongeluk geklikt op dat icoontje. Toen stond er ineens "beschikbare netwerken: USR9106" na twee keer mijn networkkey ingegeven te hebben had ik verbinding en ben dan onmiddelijk begonnen met yumex te installen en bijkomende software te installen (beep media player, gtk-gnutella; al heb ik die nog niet aan depraat, en limewirelinux weigert gewoonweg te installen; vlc media player, enz...

so, me = happy!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Hardware Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

Ga naar: