Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Helixplayer

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Software
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Cees

BerichtGeplaatst: Wo Apr 20, 2005 11:43 am    Onderwerp: Helixplayer Reageren met citaat

Vanmorgen de helixplayerupdate uitgevoerd maar nu kan ik geen mp3 files meer afspelen met de helixplayer,met xmms lukt dit welalleen krijg ik ede melding of de geluidskaart wel goed ingesteld staat wat kan ik hieraan doen zodat ik weer mp3 files kan afspelen ?
Xmms-mp3 heb ik al opnieuw willen installeren maar die hoefde niets eraan te doen.
realplayer heb ik ook al opnieuw geinstalleerd en werkt goed met uitzondering van mp3 files.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Yahoo Messenger MSN Messenger
Cees

BerichtGeplaatst: Wo Apr 20, 2005 4:42 pm    Onderwerp: Re: Helixplayer Reageren met citaat

Cees schreef:
Vanmorgen de helixplayerupdate uitgevoerd maar nu kan ik geen mp3 files meer afspelen met de helixplayer,met xmms lukt dit welalleen krijg ik ede melding of de geluidskaart wel goed ingesteld staat wat kan ik hieraan doen zodat ik weer mp3 files kan afspelen ?
Xmms-mp3 heb ik al opnieuw willen installeren maar die hoefde niets eraan te doen.
realplayer heb ik ook al opnieuw geinstalleerd en werkt goed met uitzondering van mp3 files.

Ik heb uiteindelijk toch mp3 geluid maar weet alleen niet meer op welke manier Embarassed
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Yahoo Messenger MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Software Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: