Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

nvidia driver prestaties

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Hardware
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Hidjuh

BerichtGeplaatst: Do Apr 13, 2006 10:11 am    Onderwerp: nvidia driver prestaties Reageren met citaat

Ik heb een tijdje geleden FC5 geinstalleerd en heb nu zo ongeveer alles goed werken. Dus nu vond ik het tijd voor wat ontspanning. Ik heb nu America's Army gedownload en geinstalleerd, en mijn ping is lager als ooit tevoren. Alleen vallen de prestaties van mijn nvidia kaart wat tegen. Het loopt net niet helemaal lekker, en zo af en toe kan ik opeens door muren kijken en zo. Ik heb gewoon de standaard dirver van linva voor alle nvidia kaarten, maar is hier misschien meer aan te tweaken voor beter prestaties?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D4nn1z

BerichtGeplaatst: Do Jun 15, 2006 11:10 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Probeer deze site eens...

Anti-Aliasing in games onder linux

http://www.bartendavid.be/doc/howto/games/fsaa.html
Terug naar boven
Gul Dukat

BerichtGeplaatst: Do Jun 15, 2006 2:11 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik gebruik dezelfde driver, uit de livna-repo. Maar ik heb wel de mogelijkheid om mijn nVidia-videokaart in te stellen m.b.v. NVIDIA Display Settings. Mss dat je daar iets in kunt stellen dat de prestatie van je videokaart ten goede komt. Dit is bij mij te vinden onder Toepassingen>Systeemgereedschap.

Maar als ik zo vrij mag zijn, om wat voor een type videokaart gaat het eigenlijk? En wat zijn de resultaten van glxgears?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
klaasjan

BerichtGeplaatst: Do Jun 15, 2006 2:13 pm    Onderwerp: Re: nvidia driver prestaties Reageren met citaat

Hidjuh schreef:
Ik heb een tijdje geleden FC5 geinstalleerd en heb nu zo ongeveer alles goed werken. Dus nu vond ik het tijd voor wat ontspanning. Ik heb nu America's Army gedownload en geinstalleerd, en mijn ping is lager als ooit tevoren. Alleen vallen de prestaties van mijn nvidia kaart wat tegen. Het loopt net niet helemaal lekker, en zo af en toe kan ik opeens door muren kijken en zo. Ik heb gewoon de standaard dirver van linva voor alle nvidia kaarten, maar is hier misschien meer aan te tweaken voor beter prestaties?

De laatste livna (en ook nvidia) driver presteert voor mij in Quake4 behoorlijk belabberd. Echt vloeiend wordt het niet op een Geforce 6600, wat eerder wel het geval was en ook de weergave laat te wensen over. Andere (oudere) games lijken er weinig problemen mee te hebben. Je zou kunnen proberen een oudere driver te installeren.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Hardware Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: