Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Nieuw lid

Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Offtopic
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Sanity/Stephan

BerichtGeplaatst: Di Jun 13, 2006 4:33 pm    Onderwerp: Nieuw lid Reageren met citaat

Hallo,
Mijn naam is Stephan, 17 jaar en heb sinds een paar dagen Fedore Core 5 erop staan omdat ik Suse 9.1 beetje zat was en Suse 10.1 had een pakket fout op dvd en heb ik maar opgegeven toen heb ik Fedora maar gedownload en dat bevalt me goed. Gebruik nu GNOME maar ik download de KDE en XFCE werkomgevingen om te bekijken hoe die bevallen.
Verder ben ik leergierig en wil graag veel van Linux leren!
Windows ken ik goed, ook register veranderen en hou van websites maken. Ook wil ik beginnen met Visual Basic, iets wat een kameraad goed beheerst.
Verder ben ik bezig met Cedega en Grapevine (point2play kloon) al werken die programmas goed maar ik kan nog steeds geen windows .exe game installeren!
In ieder geval, ik ga me inschrijven bij gebruikersgroepen om te vertalen. Ik beheers engels goed dus mischien kan ik meehelpen in een vertalingen van programmas!

Greetz, Stephan
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Gul Dukat

BerichtGeplaatst: Di Jun 13, 2006 7:00 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Welkom op dit forum, Stephan. Smile
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Sanity/Stephan

BerichtGeplaatst: Wo Jun 14, 2006 3:03 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Dankje Razz
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Thijs
Administrator

BerichtGeplaatst: Wo Jun 14, 2006 3:52 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Welkom Smile
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Offtopic Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: