Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Wat is je oudste computer die je nog gebruikt?
Ga naar pagina Vorige  1, 2

Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Offtopic
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Johannes

BerichtGeplaatst: Do Jun 08, 2006 10:47 pm    Onderwerp: Wat is je oudste computer Reageren met citaat

Mijn oudste computer is ouder dan ik ben Very Happy namelijk een 80286, ik weet niet eens uit welk jaar, zal wel iets van 1986-1988 wezen? Erop draait MS-DOS 6.20 (jah, microsoft, omdat die er toch al op stond). Ik kan ermee internetten via mijn LAN (jaja dr zit een netwerkkaartje in), hoewel mijn internet (4Mbit) waarschijnlijk sneller is dan de computer, maarja. Verder zijn nostalgische spelletjes nog altijd leuk Smile
Specs weten? intel i80286, 1 MB RAM (meer werkt niet, heb k geprobeerd), 40 MB HDD, floppydrive en netwerkkaart
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Gul Dukat

BerichtGeplaatst: Vr Jun 09, 2006 6:38 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb hier nog wel een 8088 staan met DOS, maar weet eigenlijk uberhaupt niet meer of die nog werkt. Maar om īm nu weg te doen.......nee toch maar niet. Hij heeft toch nog wel wat emotionele waarde. Wink
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
couf

BerichtGeplaatst: Vr Jun 09, 2006 12:24 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

De oudste hier is een laptop uit '89 of zoiets: 386 met 8mb ram en pc dos 7.0 met win 3.1 en ja daarna een 486 met 16 mb ram waarop vectorlinux draait, en ja X werkt er ook op Smile
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Gul Dukat

BerichtGeplaatst: Vr Jun 09, 2006 7:58 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

couf schreef:
daarna een 486 met 16 mb ram waarop vectorlinux draait, en ja X werkt er ook op Smile

Super, hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Terug naar boven
couf

BerichtGeplaatst: Za Jun 10, 2006 8:21 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Wel ja het is wel vectorlinux 3, dus al vrij oud, en de xfree die daar bij zat die wou van de eerste keer meewerken, of toch zo goed als: klein beetje de config moeten aanpassen om het te laten werken met een extern scherm, op het gewone laptopscherm draait hij niet -> google was my friend Wink
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Gul Dukat

BerichtGeplaatst: Za Jun 10, 2006 4:17 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

couf schreef:
google was my friend Wink

Zoals wel vaker. Wink
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Offtopic Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

Ga naar: