Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Sticker redhat/fedora?.

Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Offtopic
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Beer

BerichtGeplaatst: Vr Jun 02, 2006 9:51 am    Onderwerp: Sticker redhat/fedora?. Reageren met citaat

Oke, in de dozen van redhat zat een stickervel met redhat stickers (duh). Nu heb ik daar een van op mijn laptop geplakt en de rest verspreid over meerdere pc. Niet dat ik aan linux evangelie doe maar het is wel handig om kennis over linux te verspreiden. Echter nu begint de stikker op mijn laptop te verweren, door het vele gebruik van dat ding (kuch). Daarom wil ik hem graag vervangen door een nieuwe. Echter aan zulke stickervellen is niet meer te komen, heel de site van redhat al af gezocht maar geen sticker vellen. Wel petjes tassen, kleding en ander niet plakkent spul. Weet iemand waar deze (nog) zijn te krijgen?. Mag ook van fedora dat maakt niet uit.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
djfoxy

BerichtGeplaatst: Vr Jun 02, 2006 12:16 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zou zo'n sticker vel ook wel prettig vinden, dan kan ik eindelijk op alle Fedora servers een sticker plakken en kunnen overige systeembeheerders zien dat ze met hun tengels van die servers af moeten blijven.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Offtopic Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: