Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

FC5 , Nvidia en KDE

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Beginners
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
lilla

BerichtGeplaatst: Zo Apr 30, 2006 2:04 pm    Onderwerp: FC5 , Nvidia en KDE Reageren met citaat

L.S.

Gebruik nu FC4 maar over enkele minuten heb ik de FC-5-x86_64-DVD.iso gedownload en kan ik een dvd'tje branden en beginnen met installeren maar eeeh...

Weet iemand of FC5 probleemloos werkt met de Nvidia grafische drivers?

Heb geruchten gehoord dat KDE standaard niet aanwezig is in de FC5 distibutie. Klopt dat?

Heeft iemand ervaring met de NLLGG of andere gebruikersgoepen?

Question Question Question
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Thijs
Administrator

BerichtGeplaatst: Zo Apr 30, 2006 4:36 pm    Onderwerp: Re: FC5 , Nvidia en KDE Reageren met citaat

KDE is gewoon aanwezig in FC5, en nVidia-drivers zijn ook werkend te krijgen (lees eerst http://stanton-finley.net/fedora_core_5_installation_notes.html#nVidia dit erover).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
lilla

BerichtGeplaatst: Wo Mei 03, 2006 9:21 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

O.k.

Da's duidelijk Cool . Word dus geadviseerd om livna repo's te gebruiken ipv de Nvidia propr. drivers. Ben ooit gestart met RedHat7 en had toen wisselende ervaringen met livna. Werkte soms en dan vaak ook niet volledig. De (video) prestaties die ik toen met de Nvidia proprietary driver haalde, kon ik niet halen met de driver die via de livna repo driver haalde. Livna nvidia was ook niet altijd beschikbaar als er weer een nieuwe kernel uit was.

Ging toch al een nieuwe install uitproberen met FC5 dus kan wel eens het advies volgen en nu weer eens de livna repo gebruiken om te zien of ze al beter zijn geworden...

Bedankt voor je info.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Beginners Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: