Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

.exe

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Software
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
hex_burn3r
Gast

BerichtGeplaatst: Wo Apr 06, 2005 1:30 pm    Onderwerp: .exe Reageren met citaat

Hallo iedereen,

Ik heb net het boek "Linux voor non freaks" best intresant. Ik heb FC2 goed geinstaleerd en verder zijn er geen problemen. Maar ik zou graag .exe (van Windows) programma's willen gebruiken maar FC2 ondersteunt RPM paketten. Bestaat er een manier om .exe programma's te gebruiken of een speciaal programma's.

Groeten Vincent
vincentdomen@hotmail.com
Terug naar boven
Kaaiman

BerichtGeplaatst: Wo Apr 06, 2005 1:56 pm    Onderwerp: Re: .exe Reageren met citaat

hex_burn3r schreef:
Hallo iedereen,

Ik heb net het boek "Linux voor non freaks" best intresant. Ik heb FC2 goed geinstaleerd en verder zijn er geen problemen. Maar ik zou graag .exe (van Windows) programma's willen gebruiken maar FC2 ondersteunt RPM paketten. Bestaat er een manier om .exe programma's te gebruiken of een speciaal programma's.

Groeten Vincent
vincentdomen@hotmail.com

Je kunt in Linux met het programma Wine veel (nog niet alle) *.exe-bestanden uitvoeren. De officiŽle Wine website is: www.winehq.com
Wine is nog volop in ontwikkeling, daarom is er nog geen volledige ondersteuning. Er moet ergens een FC-rpm staan om te downloaden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Hex_burn3r
Gast

BerichtGeplaatst: Vr Apr 08, 2005 11:56 am    Onderwerp: Danku Reageren met citaat

Danku!
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Software Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: