Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

ISDN kaart van Sweex - Firefox - Beeld van Tuxracer

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Hardware
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Franken-not-Stein
Gast

BerichtGeplaatst: Do Mrt 31, 2005 10:16 pm    Onderwerp: ISDN kaart van Sweex - Firefox - Beeld van Tuxracer Reageren met citaat

Hoi Fedora-deskundigen,

ISDN Kaart
Ik heb 3 dagen terug Fedora C 3 ge´nstalleerd maar heb problemen met mijn isdn-kaart van Sweex (met RVS-com).
Citaat:
Weet iemand waar ik de drivers vandaan kan halen en hoe ik dit installeer?

Firefox
Natuurlijk kan ik nog geen succes hebben met de browser zolang het niet wil lukken met mijn isdn-kaart.
Om echter al wat kennis te maken met Firefox heb ik een versie voor Windows (brrrr, het lijkt wel een scheldwoord Very Happy ) geprobeerd maar als ik hier een webadres intik krijg ik een melding zoiets als: "kan de pagina niet vinden" of: "....geweigerd." Dit krijg ik bij alle adressen terwijl wel mijn verbinding aanstaat.
Citaat:
Kan iemand mij meer vertellen over de instellingen van Firefox?

Tuxracer beeld
Nog iets merkwaardigs:
Het beeld van Tuxracer wijkt af naar links op mijn beeldscherm.
De allereerste keer was dit goed!
Bij Fedora C 1 stond dit altijd goed (verwijderd omdat ik er niet mee overweg kon en, waarschijnlijk daardoor, ten gronde ging.)
Bij Mandrake 10 stond dit altijd scheef (2 keer, daarna wilde Mandrake niet meer tot leven komen, zonder iets raars gedaan te hebben, en heb het dus verwijderd).
Citaat:
Is hier iets aan te doen en zo ja wat dan?

Zeer veel dank alvast,

Een zeer onervaren (maar bij voorbaat al enthousiaste) Linux-gebruiker
Terug naar boven
Franken-not-Stein
Gast

BerichtGeplaatst: Do Mrt 31, 2005 10:22 pm    Onderwerp: Mijn eigen vragen Reageren met citaat

Sorry, sorry,

Ben natuurlijk weer een beetje aan het suffen.
Vragen over Firefox en Beeldweergaven horen natuurlijk niet in dit deel over hardware thuis.
Nogmaals sorry, stom...

Embarassed
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Hardware Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: