Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Laptop ACPI vraag

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Hardware
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Thunderase

BerichtGeplaatst: Za Mrt 11, 2006 8:30 pm    Onderwerp: Laptop ACPI vraag Reageren met citaat

Ik ben nu al een tijdje met verschillende linux versies beizg en blijf tot nu toe Fedora de distri voor mij vinden. Niet geheel automatisch dus je leert ook nog eens wat met al het prutsen en proberen.
Ik heb alleen slecht 1 probleem. Ik heb Fedora op mijn Asus M6700Ne laptop draaien en alles aan de praat incl ATI 3D support en de Intel 2200BG WLAN.
Maar ik krijg toch nergens de ACPI support voor de laptop toetsen voor geluid Mute/On of harder/zachter en monitor toetsen en wireless on/off
Ik weet dat deze onder Ubuntu dat wel standaard werken.
Is er een speciaal pakket wat ik moet downloaden ofzo?
Ik kom er niet 1,2,3, uit. Sad
Verder werkt alles prima!!

Gr

Emiel[/u]
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Hardware Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: