Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Fedora core 4 Router installeren

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Servers & Netwerken
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Phoenix

BerichtGeplaatst: Za Okt 08, 2005 11:46 pm    Onderwerp: Fedora core 4 Router installeren Reageren met citaat

Halle allemaal , ik ben Gerlof en heb een vraag. Ik heb een pc met Fedora Core 4 geinstalleerd en ook yum update gedaan . Ik heb 2 ethernetkaarten erin en wil m als router gebruiken , dus ook internet op eth 2 .. Hoe installeer en configureer ik dit ? , Duidelijke uitleg graag .. Evil or Very Mad
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken MSN Messenger
Thijs
Administrator

BerichtGeplaatst: Zo Okt 09, 2005 8:43 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Dit heb ik hier eens beschreven: http://www.fedora-linux.nl/docs/gateway-ics-fc3.php

Misschien heb je er iets aan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
confruo

BerichtGeplaatst: Zo Okt 09, 2005 8:36 pm    Onderwerp: Re: Fedora core 4 Router installeren Reageren met citaat

Phoenix schreef:
Duidelijke uitleg graag .. Evil or Very Mad

Vrij duidelijk dacht ik zo Very Happy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Willem

BerichtGeplaatst: Di Feb 28, 2006 2:03 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

late reactie.

Ik weet niet of het bij mij zo is ingesteld. Iemand anders heeft het ingesteld. En die eikel.... ja nou ja laat maar.
En ik heb helemaal geen bestanden in de map /etc/sysconfig/networking/devices/.
Bij mij staan ze in de map /etc/sysconfig/network-scripts/. Nu wil ik het weer aanpassen, op zich het aanpassen lukt wel. Maar als ik de service restart doe zegt hij bij eth2: no such file or directory/sh.
Met asl gevolg dat ik niet meer op het internet kan. Zet ik de oude configuratie terug werkt alles weer. Ik heb er trouwens drie netwerkkaarten in zitten.

Wat kan dit zijn?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Servers & Netwerken Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: