Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Media Check problemen

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Beginners
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
hans wierema

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 27, 2005 11:48 am    Onderwerp: Media Check problemen Reageren met citaat

De media check tijdens de installatie zegt dat al mijn cd's verkeerd zijn. Ik probeer Linux Fedora core 3 te installeren. Ik heb nog nooit eerder Linux op mijn computer gehad. Op mijn C schijf heb ik Windows Xp staan.

Ik heb al bij de Basis FAQ gekeken maar ik begrijp het niet.
Dit staat er:

1. Typ tijdens installatie prompt:
Linux mediacheck nocddma
2. Nu kan je de mediacheck normaal uitvoeren op je cd of dvd
3. herstart nu je computer en installeer op de normale manier.

Nu heb ik de cd`s naar mijn weten wel goed gebrand (als Iso cd) Ik kom wel in het Fedora installatie scherm. Het is mij nog niet helemaal duidelijk waar ik dit gegeven(Linux mediacheck nocddma) moet invoeren. Bij een optie kan ik linux text invoeren. Hier heb ik > Linux mediacheck nocddma > ingevoerd maar er gebeurd niks bijzonders. Cd 1 komt wederom niet door de media check heen. Moet ik toch doorgaan met de installatie? Question
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Beginners Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: