Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Wat is je oudste computer die je nog gebruikt?
Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Offtopic
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Lutz

BerichtGeplaatst: Zo Jan 08, 2006 5:42 pm    Onderwerp: Wat is je oudste computer die je nog gebruikt? Reageren met citaat

Hoi allemaal,

wat zijn de specs van je oudste computer die je nog gebruikt?

Zelf heb ik vorig jaar een PC-DOS 3.3 computer kado gegeven (486DX33 met 32MB RAM). Werd in feite als FLi4L router gebruikt. Nu is mijn oudste computer een Pentium 100 met 56MB geheugen, die ooit een ftp server zal worden.

Ik ben benieuwd, wat er nog alles draait... Laughing

Groeten,
....Lutz
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Beer

BerichtGeplaatst: Zo Jan 08, 2006 9:16 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Een 386sx/16Mhz met 16Mb geheugen Dos 6.22 en windows 3.11. En ik kan er nog mee internetten ook.
Terug naar boven
Thijs
Administrator

BerichtGeplaatst: Ma Jan 09, 2006 4:04 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Onze eerste computer was een Pentium 1 - 75 Mhz, met 24 MB Ram. Zo af en toe test ik er wel eens op, maar dat is niet vaak. De 'oudste' computer die hier dagelijks gebruikt wordt is een Pentium 3 667Mhz.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Th3No0b

BerichtGeplaatst: Ma Jan 09, 2006 8:59 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Mijn oudste pc was een laptop maar die hebben we weg gegooid Razz Nu heb ik nog een P1 met 100 Mhz en iets van 32 MB geheugen Razz Heb ik een Lampp op draaien. Af en toe is hij wat sloom maar het werkt. Er draait Debian op. Was het enigste wat ik erop kreeg. Razz
Terug naar boven
Sauron

BerichtGeplaatst: Di Jan 10, 2006 7:54 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Celeron (P3) 500 MHz, 128 MB RAM, 4 MB grafisch, RedHat 7.3 ? (niet zekers) tis een oude laptop waarvan het scherm naar de knoppen is (Acer TravelMate 200T) dat moet k nog zien te maken, maar niemand heeft materiaal.... :S
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
Kobus

BerichtGeplaatst: Ma Feb 13, 2006 11:18 am    Onderwerp: Reageren met citaat

leuk onderwerp! Laughing

bij mij thuis:
P2 266 Mhz met 32Mb,
draait (nog) onder win98; deze gebruik ik alleen voor internet/email;

mijn werksysteem is ook niet echt nieuw:
AMD 1300 Mhz met 768 Mb en 2x 40 G HD. Ook onder W98, en nu dan ook Fedora C4/ Suse/ Slackware (afwisselend; ben nog op zoek)
Ben hier wel tevreden over; Windows draait soepel dankzij Acronis PartitionExpert / True Image: regelmatig even de Image terugzetten is fluitje van een cent...

Dan heb ik sinds een paar weken nog een Compaq P3 500 Mhz, met 256 Mb en 20G HD. HD is nog leeg...

Verder heeft mijn vrouw een HP... onder Windows XP.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Nielsvr

BerichtGeplaatst: Zo Feb 26, 2006 12:00 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Op het moment de computer waar ik gister weer fedora core 4 op geinstalleerd heb. Een P3 800mhz, 192mb ram en een 40gb harddisk. Die harddisk is recentelijk vernieuwd, voor de rest nog in zn oude glorie... en het beestje doet het nog best, afgezien van het geluid Wink
Terug naar boven
RMSfan

BerichtGeplaatst: Zo Feb 26, 2006 6:55 pm    Onderwerp: Re: Wat is je oudste computer die je nog gebruikt? Reageren met citaat

Lutz schreef:

wat zijn de specs van je oudste computer die je nog gebruikt?

Hee Lutz,

Offtopic: Nog bedankt voor het opbouwen van de computer.
Intel 486 DX2 heeft heel wat doorstaan:wink:

Rinke
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken Yahoo Messenger MSN Messenger
Steef

BerichtGeplaatst: Ma Feb 27, 2006 7:44 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Nielsvr schreef:
Op het moment de computer waar ik gister weer fedora core 4 op geinstalleerd heb. Een P3 800mhz, 192mb ram en een 40gb harddisk. Die harddisk is recentelijk vernieuwd, voor de rest nog in zn oude glorie... en het beestje doet het nog best, afgezien van het geluid Wink

Andere koelers helpen wss al heel wat.

Mijn oudste pc zou ik niet meer weten, zal wel een pentium 1 zijn geweest ofzo. Oudste wat het tot 2 uur geleden nog deed is een 333Mhz, 64Mb Ram, 4.5Gb Hdd :p Draaide opzich best stil, alleen zonder Ram doet ie het niet meer Wink
Terug naar boven
Lutz

BerichtGeplaatst: Za Mrt 04, 2006 8:16 pm    Onderwerp: Re: Wat is je oudste computer die je nog gebruikt? Reageren met citaat

RMSfan schreef:

Hee Lutz,

Offtopic: Nog bedankt voor het opbouwen van de computer.
Intel 486 DX2 heeft heel wat doorstaan:wink:

Rinke

Ik ben bij de Fedora bijeenkomst aan tweeenhalf computers gezeten: een PII. een PIV, en een Compaq... Welke was van jouw?

Groeten,
....Lutz
Terug naar boven
RMSfan

BerichtGeplaatst: Za Mrt 11, 2006 3:50 pm    Onderwerp: Re: Wat is je oudste computer die je nog gebruikt? Reageren met citaat

Citaat:

Ik ben bij de Fedora bijeenkomst aan tweeenhalf computers gezeten: een PII. een PIV, en een Compaq... Welke was van jouw?

De hp met hardeschijf problemen.

Groetjes,
Rinke
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken Yahoo Messenger MSN Messenger
kanarip

BerichtGeplaatst: Za Mrt 18, 2006 1:10 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Mijn oudste is animal, een P200 MMX met 128 MB RAM.

Mijn nieuwste is een HP D380 Dual Xeon 2.8 Ghz en 4 GB RAM, 4x SCSI 36 Gb RAID5 :)
Terug naar boven
Lutz

BerichtGeplaatst: Za Mrt 18, 2006 7:58 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Leuk wat je allemaal in huis hebt. Het moet een genot zijn alle scsi schijfen na elkaar te horen opstarten. Moet je trouwens de kamer, waar je nieuwste pc staat, nog verwarmen?

Groeten,
....Lutz
Terug naar boven
kanarip

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 19, 2006 10:38 am    Onderwerp: Reageren met citaat

De nieuwsten staan niet thuis maar hangen in Amsterdam of Rotterdam :)

Thuis staan alleen een P200 MMX, een PII 350 Mhz, een PIII 667, 3x een P4 2,40 Ghz, een P4 3,0 Ghz, 2 cisco switches, 2 3com switches en een UPS.

Gelukkig zijn dat de enige lawaaimakers op mijn kamer van 15 vierkante meter :)
Terug naar boven
Worado

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 19, 2006 12:19 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Mijn oudste is een Compaq Presario 7478: AMD K6-2 500MHz, 64Mb RAM, 10GB HD, 4x CD Brander en voorderest allemaal onboard zooi... Na de 7 jaar dat hij hier staat, werkt hij nog perfect Very Happy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Offtopic Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

Ga naar: