Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Bedankje

Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Offtopic
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Johnny is om!

BerichtGeplaatst: Za Jan 14, 2006 11:02 am    Onderwerp: Bedankje Reageren met citaat

Hoi iedereen... weet niet of het hier thuis hoort maar wil iedereen die regelmatig post op het forum even bedanken, na een aantal mislukte pogingen is het me eindelijk gelukt Fedora alles te laten doen wat ik wil Very Happy
Eindelijk na jaren van onderdrukking door meneer Bill (H)Gates eindelijk weer vrij en baas over mijn eigen computer, jongens bedankt alvast zonder jullie was de zoveelste Fedora installatie er weer af gekikkerd als het weer eens niet lukte!!!
Ga zo door!!!!!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Menno

BerichtGeplaatst: Za Jan 14, 2006 12:43 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Kom gerust naar de Fedora dag om je ervaringen te delen Wink
Terug naar boven
Thijs
Administrator

BerichtGeplaatst: Za Jan 14, 2006 1:13 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Menno schreef:
Kom gerust naar de Fedora dag om je ervaringen te delen Wink

Goed idee Smile

Wat je ook mag doen: Vertel in een paar zinnen waarom jij Fedora gebruikt, dan kan ik dat op een aparte pagina zetten om nog meer mensen mee te overtuigen Smile

Zo' n soort idee: http://fedoraproject.org/wiki/Marketing/UserTestimonials
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Johnny is om!

BerichtGeplaatst: Za Jan 14, 2006 3:42 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Thijs schreef:
Wat je ook mag doen: Vertel in een paar zinnen waarom jij Fedora gebruikt, dan kan ik dat op een aparte pagina zetten om nog meer mensen mee te overtuigen Smile

Zal straks eens even wat op papier zetten, eerst even mijn verse installatie afmaken, zonet een frisse fedora erop gezet (en het finkje aan bij hele harde schrijf gebruiken) Wink
En dat was windhoos....
Terug naar boven
Th3No0b

BerichtGeplaatst: Ma Jan 16, 2006 10:10 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ga nog niet helemaal over op linux. Er zijn nog wel wat dingen waarvoor ik Windhoos gebruik. Ookal loopt die nu vaker vast dan FC4 Razz

Voor de rest wil ik ook even iedereen bedanken voor alle snelle antwoorden op mijn vragen en ik neem aan ook op andermans vragen Wink

Ik wil ook wel naar die Fedora dag maar ik weet niet of het me wel uitkomt. Ik zal even gaan lezen en inplannen Wink

Edit \

Is net na mijn verjaardag Razz En ik het sport dus voor mij kan het niet doorgaan. Misschien de volgende keer.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Offtopic Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: