Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

kalender delen

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Software
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
marius

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 20, 2005 1:47 am    Onderwerp: kalender delen Reageren met citaat

Ik gebruik evolution en nu wil ik op deze computer de kalender delen. Kan iemand mij op weg helpen hoe dit gaat lukken.
Ik heb tot nu toe niet een goede uitleg kunnen vinden.
Er zijn dus meerdere gebruikers, deze werken nooit gelijktijdig. Het schijnt met een server te lukken maar voorlopig lijkt me gedeelde bestanden voldoende of zo iets. Een link naar een heldere howto maak je me al blij Wink
In evolution kan ik zoveel kalenders aanmaken als ik wil maar die zijn alle maal dan van mij dus niet gedeeld. Ik wil er dus een die voor iedereen op deze computer bereikbaar is

Groet,

Marius
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht AIM-naam
Thijs
Administrator

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 20, 2005 11:34 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Kan je zelf kiezen waar je de kalenderbestanden opslaat ?
Zo ja, dan denk ik dat je de kalenderbestanden op 1 plek moet opslaan waar iedereen bij kan. Iedereen schrijfrechten, zodat iedeeen erbij kan en het kan aapassen en dan is het probleem opgelost.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
marius

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 20, 2005 6:19 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Thijs schreef:
Kan je zelf kiezen waar je de kalenderbestanden opslaat ?
Zo ja, dan denk ik dat je de kalenderbestanden op 1 plek moet opslaan waar iedereen bij kan. Iedereen schrijfrechten, zodat iedeeen erbij kan en het kan aapassen en dan is het probleem opgelost.

Hieronder wat ik kan vinden op het systeem. Maar ik weet niet waar in het programma wordt bepaald waar de bestanden staan. Vandaar mijn vraag of iemand al zoiets voorhanden heeft gehad en de oplossing heeft gevonden. Nu draaid het en ik wil het niet veknallen Laughing

[marius@thuis .evolution]$ ls
addressbook calendar cert8.db mail tasks
cache camel-cert.db key3.db secmod.db

[marius@thuis calendar]$ ls
config local views

Marius
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht AIM-naam
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Software Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: