Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

e-mail en calendar

Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Offtopic
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
wge

BerichtGeplaatst: Za Dec 10, 2005 10:59 pm    Onderwerp: e-mail en calendar Reageren met citaat

Hoi,

Als ik een uitnodiging krijg voor een of andere vergadering in exchange/outlook formaat,dan kan ik die mail saven als een .eml file.

Dan kan ik manueel die uitnodiging in mijn Calendar (mozilla) importeren.

Heeft iemand het al kunnen presteren om dat proces te automatiseren. Dat de uitnodiging na een bevestiging direct in Calendar staat. Iemand ?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
wge

BerichtGeplaatst: Do Dec 15, 2005 6:39 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Evolution zou dit standaard supporteren. Weet iemand ofdat Evolution draait op mac os x ?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Thijs
Administrator

BerichtGeplaatst: Do Dec 15, 2005 9:12 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Waarschijnlijk werkt Evolution nog niet op OS X. Evolution werkt met GTK, maar GTK is er nog niet voor OS X. Daar wordt echter wel aan gewerkt. (En als het zover is weet ik niet of het wel zal werken)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Offtopic Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: