Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

netwerkkaart wgpi03

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Hardware
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Bard

BerichtGeplaatst: Ma Dec 12, 2005 1:56 pm    Onderwerp: netwerkkaart wgpi03 Reageren met citaat

Ik heb een probleem met het installeren van een draadloze netwerkkaart van e-tech, de wgpi03.

Via google vond ik deze link (http://forums.fedoraforum.org/showthread.php?t=60081) en na het installeren werkte de kaart prima, tot ik de computer weer opstarte. Bij het opstarten krijg ik al de melding dat de kaart niet wordt herkend, en later bij netwerkconfig wordt gemeld dat mac-adres niet meer klopt. Als ik het mac-adres leeg laat krijg ik een melding dat de kaart niet aanwezig is.

Ik gebruik sinds kort linux, Fedora 2 en hoop dat iemand me kan helpen deze kaart aan de praat te krijgen, ook na opstarten Wink

groetjes, Bard
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Beer

BerichtGeplaatst: Ma Dec 12, 2005 5:42 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Deze kaart wordt bestuurd door een kernel module. Deze heb je gemaakt en werkte ook, want anders had je kaart het niet gedaan. Echter als je je pc opnieuw opstart moet deze module wel opnieuw worden geladen, en als ik je problemen zo zie wordt dit niet gedaan. De oplossing hiervoor is het lezen van de documentatie. Hierin moet je kunnen vinden of het alleen het laden van de module is, of dat je een startscript moet draaien.
Terug naar boven
Bard

BerichtGeplaatst: Di Dec 13, 2005 1:00 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Bedankt Beer voor je reaktie

Die link die ik in de eerste post zette, was (zo zie ik nu) voor installatie voor Fedora 3/4. In de readme stond idd de goede installatie voor Fedora 2.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Hardware Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: