Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Data replicatie

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Configuratie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
DonnieBrasco

BerichtGeplaatst: Do Nov 17, 2005 10:26 am    Onderwerp: Data replicatie Reageren met citaat

Hallo,

Ik heb twee webservers en nu wil ik de primaire server actief gaan gebruiken en de secundaire als back-up configureren. Om dat goed te laten verlopen zal de data van de primaire server gerepliceerd moeten worden naar de secundaire.

Welk(e) paket(ten) kan ik het beste gebruiken voor het repliceren van de data, zowel mysql, email en eventueel andere data?

Het OS die ik gebruik is Fedora Core 4
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
confruo

BerichtGeplaatst: Do Nov 17, 2005 5:58 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Mysql kan je configureren in een master/slave omgeving, dan moet je even op de mysql site kijken hoe je dat instelt, of in google even mysql replicate invullen.

"Normale bestanden" zou je met iets van rsync, of diff-backup geloof ik, min of meer ge-scheduled middels cron heen en weer kunnen gooien.

Voor de email afhandeling begrijp ik denk ik niet helemaal wat je bedoeld.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Configuratie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: