Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

SIOCGIFFLAGS fout

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Configuratie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
kiemo

BerichtGeplaatst: Vr Sep 30, 2005 12:39 pm    Onderwerp: SIOCGIFFLAGS fout Reageren met citaat

ik heb gister bij mijn broer FC4 geinstalleerd. Alles ging prima. Vanmorgen belde hij me op dat hij de volgende foutmelding kreeg bij de netwerk-monitor:
SIOCGIFFLAGS fout. alles werkt verder gewoon. en als ik met ssh inlog en bij system-config-network-cmd kijk ziet alles er normaal uit...

Na wat zoeken met google ben ik niet veel wijzer geworden.

Wat kan je hier aan doen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
kiemo

BerichtGeplaatst: Vr Sep 30, 2005 1:12 pm    Onderwerp: Re: SIOCGIFFLAGS fout Reageren met citaat

kiemo schreef:
ik heb gister bij mijn broer FC4 geinstalleerd. Alles ging prima. Vanmorgen belde hij me op dat hij de volgende foutmelding kreeg bij de netwerk-monitor:
SIOCGIFFLAGS fout. alles werkt verder gewoon. en als ik met ssh inlog en bij system-config-network-cmd kijk ziet alles er normaal uit...

Na wat zoeken met google ben ik niet veel wijzer geworden.

Wat kan je hier aan doen?

Dit was ik even vergeten.
Het modem is een Motorola - SB5100E cabel modem van Casema
En hij krijgt alles binnen via DHCP
Terug naar boven
Thijs
Administrator

BerichtGeplaatst: Vr Sep 30, 2005 5:20 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Die error heb ik ook wel eens gehad. Met de network-monitor staat ingesteld dat je bijv. het verkeer van eth1 wilt zien, terwijl eth1 na een reboot (na het toevoegen van een netwerkkaart) van naam veranderd is en nu eth0 heeft.

Het verwijderen van de network-monitor van het paneel, en deze opnieuw toevoegen kan het probleem verhelpen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
kiemo

BerichtGeplaatst: Ma Okt 03, 2005 5:53 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Thijs schreef:

Het verwijderen van de network-monitor van het paneel, en deze opnieuw toevoegen kan het probleem verhelpen.

En ja hoor, het werkt allemaal weer. Very Happy
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Configuratie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: