Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

evolution en exchange

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Configuratie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
chrisly

BerichtGeplaatst: Za Sep 10, 2005 6:07 pm    Onderwerp: evolution en exchange Reageren met citaat

Met evolution moet het mogelijk zijn om je mail van een windows exchange server te bekijken. Daarvoor heb ik de connector geinstalleerd.

Als ik nu een nieuw account aanmaak in evolution kan ik nu bij server type: Microsoft Exchange kiezen. Dan moet ik nog een username en een OWA url in vullen.
username lijkt me duidelijk, OWA url heb ik geprobeerd http://192.168.0.12/exchange in te vullen. Maar als ik hem dan 'authenticate' zegt tie:
Could not authenticate to the Exchange Server. Make sure the username and password are correct and try again.

Ik heb het wel 26 keer geprobeerd. Maar de gebruikersnaam en wachtwoord zijn echt goed. En volgens mij is de OWA url ook goed want als ik daar wat anders in vul zeg tie:
Could not find OWA data at the indicated URL. Make sure the URL is correct and try it agian.

Weet iemand wat ik hier fout doe?

groeten Christiaan
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Configuratie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: