Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

USB2.0stick of USB2.0HDD zeer traag (geworden)

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Hardware
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
sjonie100

BerichtGeplaatst: Di Aug 16, 2005 7:48 pm    Onderwerp: USB2.0stick of USB2.0HDD zeer traag (geworden) Reageren met citaat

Toen ik een half jaar geleden met FC3 begon, was na de wel bekende update van UDEV mijn USB-stick en USBHDD prima te benaderen. Lezen en schrijven ging als de gesmeerde bliksem. Ergens in de afgelopen tijd is deze snelheid tot adobinabele (zeer slechte) snelheden teruggezakt. Van meer dan 10 MB/s naar ongeveer 50 KB/s Crying or Very sad
Ik neem aan dat dit gekomen is door mijn update-gedrag. Ik download altijd al de beschikbare updates.
Mijn FC3 is een volledige install (alles geselecteerd Rolling Eyes ) Alles draaide tot nu toe prima en ik zou graag mijn hoge snelheid weer terug willen.
Wie kan mij helpen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
confruo

BerichtGeplaatst: Do Aug 18, 2005 5:14 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Je kan even snel kijken denk ik of het een kernel probleem is, meestal blijf je na de update naar een nieuwere kernel, de keuze voor de oude kernel houden, is het sneller als je een oude kernel draait ?

of misschien zegt je /var/log/messages iets geks bij het laden van de usb of zo ?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Hardware Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: