Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Zijn er goede cursussen of boeken te koop?

Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Offtopic
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Lutz

BerichtGeplaatst: Za Aug 13, 2005 11:01 am    Onderwerp: Zijn er goede cursussen of boeken te koop? Reageren met citaat

Hoi allemaal,

ik heb nu wel Fedora bijna rond draaiend, maar zit toch met heel veel vragen.
Zijn er überhaupt goede Linux boeken? Wat ik tot nu toe heb gevonden, zijn boeken over de commando's "Linux in a Nutshell" of boeken over de oudere cores van Fedora. Het kan natuurlijk zijn, dat men nu pas bezig is om een nieuw FC4 boek te schrijven, en dat komt dan rond FC5 uit.

Alternatief zijn er wat gratis online Linux cursussen, maar ik weet niet of ze zo goed zijn. Dus is iemand al zo een cursus gevolgd?

Groeten,
....Lutz
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Thijs
Administrator

BerichtGeplaatst: Za Aug 13, 2005 11:50 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Laatst heb ik een e-mail gekregen van iemand die zeer enthousiast was over het boek "Linux voor non-geeks", van Rickford Grant. Het boek gaat over Fedora Core 2 (FC2 cd's zitten erbij), maar bij alles is ook toe te passen op Fedora Core 4.

Citaat:
Het kan natuurlijk zijn, dat men nu pas bezig is om een nieuw FC4 boek te schrijven, en dat komt dan rond FC5 uit.

Ik denk dat het wel lang duurt om een boek te schrijven, uit te brengen, etc. dus dat zou best eens kunnen Smile

Op de wiki heb ik een pagina gemaakt waar alle boeken over Fedora neergezet kunnen worden. Dus ken je - of iemand anders die dit leest - nog wat goede boeken, voeg ze maar toe !
http://fedora-linux.nl/wiki/index.php/Fedora_Boeken

- Thijs
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Thijs
Administrator

BerichtGeplaatst: Za Aug 13, 2005 2:32 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Er is ook een Fedora-boek voor Fedora Core 4: Red Hat Fedora 4 Unleashed. Zie ook: http://www.bookpool.com/sm/0672327929
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Johannes

BerichtGeplaatst: Za Aug 13, 2005 3:39 pm    Onderwerp: Boek over linux Reageren met citaat

Citaat:
Laatst heb ik een e-mail gekregen van iemand die zeer enthousiast was over het boek "Linux voor non-geeks", van Rickford Grant. Het boek gaat over Fedora Core 2 (FC2 cd's zitten erbij), maar bij alles is ook toe te passen op Fedora Core 4.

Het boek dat Thijs bedoelt heet "Linux voor non-freaks" en is te leen bij de grotere bibliotheken.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Offtopic Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: