Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

fc2 map openen in gnome

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Beginners
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Gast

BerichtGeplaatst: Di Mrt 01, 2005 6:23 pm    Onderwerp: fc2 map openen in gnome Reageren met citaat

Waarschijnlijk heb ik ergens iets doms gedaan,maar als ik in Gnome dubbelklik op m'n pers.icoon,opent er zich steevast een muziekprogramma.Ik wil een ander prog.instellen maar 'k weet niet welk Embarassed
Makkelijker is 't niet,linux bedoel ik,waar kan ik het absolute begin vinden,om in te studeren.
Heb al veel gevonden ,maar 'k begrijp 't niet zo onmiddelijk.Ik vrees dat ik al teveel geknoeid heb,en binnenkort weer zal moeten herinstalleren.Is er een "makkelijke"versie ??
Veel vragen Rolling Eyes
Terug naar boven
marius

BerichtGeplaatst: Di Mrt 01, 2005 8:20 pm    Onderwerp: Re: fc2 map openen in gnome Reageren met citaat

Anonymous schreef:
Waarschijnlijk heb ik ergens iets doms gedaan,maar als ik in Gnome dubbelklik op m'n pers.icoon,opent er zich steevast een muziekprogramma.Ik wil een ander prog.instellen maar 'k weet niet welk Embarassed
Makkelijker is 't niet,linux bedoel ik,waar kan ik het absolute begin vinden,om in te studeren.
Heb al veel gevonden ,maar 'k begrijp 't niet zo onmiddelijk.Ik vrees dat ik al teveel geknoeid heb,en binnenkort weer zal moeten herinstalleren.Is er een "makkelijke"versie ??
Veel vragen Rolling Eyes

Welkom Laughing

Je zult zeker in het begin wat energie erin moeten stoppen. Een advies is een logboekje bij te houden, waarin je de dingen noteert wat je doet installeerd enz. (gedit logboek)
Ik weet niet wat je gevogeld hebt, maar het makkelijkste lijkt mij gewoon een nieuwe gebruiker aanmaken en deze dan verwijderen. Ik neem aan dat je nog niet veel waardevols in je home directorie had staan. Nog beter is een extra account aan te maken en die noem je dan prutser ofzo, dan is het niet zo erg als je eens onderuit gaat. Begin bijgaande link maar eens door te nemen.
BTW, Fedora is om te beginnen geen slechte keus. Ik vindt het gebruiksvriendelijk en je krijgt vollop ondersteuning (o.a. via deze site) Wink En wat ook belangrijk is je hardware wordt waarschijnlijk geheel ondersteund.

http://tille.xalasys.com/training/fedora/
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht AIM-naam
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Beginners Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: