Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

HP PSC 1110

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Hardware
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Johannes

BerichtGeplaatst: Zo Aug 07, 2005 2:50 pm    Onderwerp: HP PSC 1110 Reageren met citaat

Ik heb een HP PSC 1110, een all-in-one (printer-scanner-kopiŽerapparaat). Printen lukt prima, maar scannen lukt niet via KOOKA, de GIMP of XSane, de applicatie zegt dat er geen aangesloten apparaten zijn, hoewel het apparaat wel aangesloten is en aan staat. Heeft iemand hier een oplossing voor?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Thijs
Administrator

BerichtGeplaatst: Zo Aug 07, 2005 5:48 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Het kan zijn dat je de goede drivers moet installeren, de drivers zijn hier beschikbaar: http://hpinkjet.sourceforge.net/hplip_readme.html

Hoe het verder werkt zou ik eigenlijk niet weten..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Johannes

BerichtGeplaatst: Zo Aug 07, 2005 8:51 pm    Onderwerp: HP PSC 1110 Reageren met citaat

De driver lijkt prima, maar na downloaden en uitpakken van het tar.gz-bestand en het intypen van de opdracht ./configure --prefix=/usr --disable-network-build geeft de computer de foutmelding "cannot find libjpeg support".
Ik heb libjpeg gedownload als tarball, maar als ik die dan probeer te installeren zegt de computer dat die al geinstalleerd is Confused Heeft iemand een idee hoe ik dat kan oplossen?
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Hardware Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: