Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Upgrade FC 2 -> FC 4

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Installatie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Stef

BerichtGeplaatst: Za Jul 09, 2005 7:46 pm    Onderwerp: Upgrade FC 2 -> FC 4 Reageren met citaat

Zou willen upgraden van FC2 naar FC4. Heb de 4 cd's afgehaald bij wiki. Heb op mijn comp WinXP en FC2 staan. De comp wil niet opstarten van cd-rom. Kom altijd direct in het keuze scherm 'winXP-FC2'.
Heb Bios nagekeken en boot-sequence staat juist, eerst cd-rom. Is het niet mogelijk om vanuit FC2 de cd-roms te starten, vanuit de terminal, en zoja met welke instructies?
Thanx
Question
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Thijs
Administrator

BerichtGeplaatst: Za Jul 09, 2005 10:10 pm    Onderwerp: Re: Upgrade FC 2 -> FC 4 Reageren met citaat

Stef schreef:

Heb Bios nagekeken en boot-sequence staat juist, eerst cd-rom. Is het niet mogelijk om vanuit FC2 de cd-roms te starten, vanuit de <a href="http://www.fedora-linux.nl/basis/#terminal">terminal</a>, en zoja met welke instructies?

Dat is helaas niet mogelijk. Heb je de iso's op de goede manier gebrand, zoals vermeld in de handleiding? Dus op deze manier: http://www.alleslinux.com/artikels/isobranden.php ?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Stef

BerichtGeplaatst: Zo Jul 10, 2005 4:20 pm    Onderwerp: Upgrade FC2 -> FC4 Reageren met citaat

Ik heb ze gebrand onder Gnome met de CD-maker van Nautillus. Of kan ik beter onder XP de cd's downloaden en branden met Nero? Ik heb wel de i386 gedownload en het zou kunnen dat ik de x86_64 kan gebruiken. Maar dit maakt toch niet echt veel verschil uit? Toch niet voor het opstarten vanaf cd-rom? Mijn processor is: Intel Pentium 4 processor 640 met HT-technologie, 3,2 GHz.
Terug naar boven
Thijs
Administrator

BerichtGeplaatst: Zo Jul 10, 2005 4:44 pm    Onderwerp: Re: Upgrade FC2 -> FC4 Reageren met citaat

Stef schreef:
Ik heb ze gebrand onder Gnome met de CD-maker van Nautillus. Of kan ik beter onder XP de cd's downloaden en branden met Nero? Ik heb wel de i386 gedownload en het zou kunnen dat ik de x86_64 kan gebruiken. Maar dit maakt toch niet echt veel verschil uit? Toch niet voor het opstarten vanaf cd-rom? Mijn processor is: Intel Pentium 4 processor 640 met HT-technologie, 3,2 GHz.

Het maakt niet uit waarmee je de iso's brand, als je het maar goed doet. Dus niet het .iso bestand op cd zetten, maar op een speciale manier branden (meestal is er wel een optie 'burn image o.i.d.').

Heb je een 32-bits processor? Dan moet je de i386-versie hebben, als je een 64-bits processor hebt moet je x86_64 hebben.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Stef

BerichtGeplaatst: Vr Jul 15, 2005 9:48 pm    Onderwerp: Upgrade FC2 -> FC4 Reageren met citaat

Had de iso's verkeerd gebrand natuurlijk ... FC4 is geinstalleerd en mijn geluid werkt ook prima.
Thanks
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Installatie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: