Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

welke Core heeft jullie voorkeur

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Fedora discussie's
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

welke core heeft je voorkeur
core 1
0%
 0%  [ 0 ]
core 2
0%
 0%  [ 0 ]
core 3
31%
 31%  [ 5 ]
core 4
68%
 68%  [ 11 ]
anders bv os2 warp
0%
 0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 16

Auteur Bericht
Beer

BerichtGeplaatst: Za Jul 02, 2005 9:59 pm    Onderwerp: welke Core heeft jullie voorkeur Reageren met citaat

nu core 4 een tijdje uit is even een poll. Namelijk welke core versie heeft nu je voorkeur. Dus als je nu je systeem opnieuw moet installeren welke neem je dan nu uit de kast.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Thijs
Administrator

BerichtGeplaatst: Zo Jul 10, 2005 10:46 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat is zeker Fedora Core 4 ! Het werkt een stuk sneller dan Core 3, en er zijn wat minder bugs, verder merk ik niet veel verschil.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Nickname55

BerichtGeplaatst: Do Jul 14, 2005 6:49 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Hmmm.... ik hoorde dat Core 4 nogal krap kijkt bij het compileren. En dat er hierdoor nogal eens wat probleempjes zijn bij installtie vanuit source. Klopt dat?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Worado

BerichtGeplaatst: Do Jul 14, 2005 7:37 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Nickname55 schreef:
Hmmm.... ik hoorde dat Core 4 nogal krap kijkt bij het compileren. En dat er hierdoor nogal eens wat probleempjes zijn bij installtie vanuit source. Klopt dat?

Ja. Maar dat ligt niet aan Core 4. Dat komt doordat deze versie is gecompileert met GCC4 en standaard ook GCC4 gebruikt om te compileren. En GCC4 is veel strenger dan GCC3. Dat wordt ook bewezen door het feit dat een enorme hoeveelheid software niet wilt compileren met GCC4. Volgens mij heeft het Fedora Project ook heel veel zitten patchen om Core 4 succesvol met GCC4 te kunnen compileren.

En mijn voorkeur gaat uit naar Fedora Core 4. De snelheid is enorm verbeterd, soms zijn er wat stabiliteitsproblemen, maar deze zijn niks vergeleken met de problemen die ik had bij Mandrake in mijn Mandrake tijd... Meestal crasht Nautilus, maar start wel vanzelf weer op. Dus ik hoef niet de PC uit te zetten en daarna weer aan ofzo (wat ik bij Mandrake altijd had :s )
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Thijs
Administrator

BerichtGeplaatst: Do Jul 14, 2005 7:44 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Nickname55 schreef:

Dat klopt, maar je kunt met een invoudige ingreep GCC3 simuleren, waardoor alles wel weer normaal te compileren is: http://fedoranews.org/mediawiki/index.php/Caveats_and_Known_Bugs_on_FC4#Caveats
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Fedora discussie's Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: