Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Installatie van Fedora op een Surface Pro 4

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Beginners
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
mlooijen

BerichtGeplaatst: Di Mei 16, 2017 1:03 pm    Onderwerp: Installatie van Fedora op een Surface Pro 4 Reageren met citaat

Beste allemaal,

Ik heb enige basiskennis van Linux, doch wil dit verder uitbreiden ...

Mijn Windows-licentie loopt af en ik ben nu van plan geheel te gaan stoppen met dit platform en over te stappen op Linux (omdat ik van die goede verhalen verneem over stabiliteit, eenvoud, 'gratis' etc.)

In mijn lopend onderzoek moet ik vast stellen dat Fedora toch wel het meest innovatief is en ook een grote community heeft.

VRAAG:
- is installatie van Fedora op een Surface Pro 4 goed werkend te krijgen? Nette GUI, touch-pen faciliteit werkend e.d.
- voor nu wil ik enkel Linux gebruiken als client / workstation, totdat ik kan stellen dat ik Linux 'beheers'

Mag ik van jullie ervaring gebruik maken om zelf een enthousiast Fedora gebruiker te gaan worden en mogelijk naar de toekomst toe constructief bij te dragen?

Graag antwoord en mogelijk tips en verwijzingen ...

Vele malen dank!

Gr. ML
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Beginners Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: