Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

window navigator

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Software
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
bianca

BerichtGeplaatst: Za Jun 02, 2012 2:53 pm    Onderwerp: window navigator Reageren met citaat

ik vraag me af waar avant-window-navigator is gebleven onder fc17?

vond ik wel leuk in fc16 om een gnome-2 achtig uiterlijk te kijgen!

ik heb 1 systeem een update gegeven, daar is hij intact gebleven, maar op me hoofdpc heb ik een fresh install gedaan en dan bestaat hij dus niet meer(in de packagekit) ik heb nu dus de fc16 versie op gezocht na googlen en die werkt gelukkig

ook DOCKY dat is een andere window navigator die zit nog steeds in fc17 alleen hij werkt niet!
dit is de foutmelding die ik in de terminal krijg:

[gerbi@localhost ~]$ docky
Missing method Init in assembly /usr/lib64/docky/Docky.exe, type NDesk.DBus.BusG

Unhandled Exception: System.IO.FileNotFoundException: Could not load file or assembly 'NDesk.DBus.GLib, Version=1.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=f6716e4f9b2ed099' or one of its dependencies.
File name: 'NDesk.DBus.GLib, Version=1.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=f6716e4f9b2ed099'
[ERROR] FATAL UNHANDLED EXCEPTION: System.IO.FileNotFoundException: Could not load file or assembly 'NDesk.DBus.GLib, Version=1.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=f6716e4f9b2ed099' or one of its dependencies.
File name: 'NDesk.DBus.GLib, Version=1.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=f6716e4f9b2ed099'
[gerbi@localhost ~]$

dat dock werkte gewoon goed in fc16 maar kan hem nu dus niet opstarten

ik heb ook nog CAIRO-DOCK die werkt gelukkig wel goed, maar ik zou graag willen dat DOCKY het weer goed want die gebruik ik als extra paneel

ik hoop dat iemand het weet
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Software Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: