Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Fedora Upgrade in ubuntu grub plaatsen

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Configuratie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
spookie2005

BerichtGeplaatst: Wo Mei 30, 2012 8:39 pm    Onderwerp: Fedora Upgrade in ubuntu grub plaatsen Reageren met citaat

Hallo,

Ik heb de nieuwe fedora gedownload en poging gedaan om via de dvd fedora 16 te upgraden naar fedora 17.Daarin heb ik gekozen om geen nieuwe bootloader te installeren maar de bestaande,in mijn geval ubuntu, te gebruiken.Ik meen mij te herinneren van vroeger dat er na je de dvd instopt en de cd geinstalleerd is en herstart is dat hij een regel in grub plaatst "Upgrade fedora to fedora (in dit geval) fedora 17".Als je dit dan start begint de eigenlijke upgrade..Maar nu staat er,ongetwijfeld omwille van het niet wijizgen van de grub naar ene van fedora als ik het zo mag zeggen, geen enkele verwijzing in grub om fedora te upgraden...Hoe zou ik dat wel kunnen bekomen,dus die regel in grub om toch te upgraden naar fedora 17?
Iemand een idee?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
sciurius

BerichtGeplaatst: Do Mei 31, 2012 12:43 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Staat er een nieuwe Fedora entry, en wat gebeurt er als je die boot?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
spookie2005

BerichtGeplaatst: Do Mei 31, 2012 5:43 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Er staat geen nieuwe entry,voordien wel,maar daar stond:upgraden naar fedora 16 dus dacht ik:Laat ik eens grub updaten van ubuntu studio en daarna niets meer,geen enkele entry.Als ik de partitie mount van fedora en zo ga kijken naar de grub in fedora staart er wel iets in om te upgraden maar gewoon copy paste naar ubuntu studio lukt precies niet...
Terug naar boven
spookie2005

BerichtGeplaatst: Vr Jun 01, 2012 8:19 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Update:Het lijkt erop dat de grub gebruikt voor ubuntu 12.04 fedora 17 niet herkent...(?) Moet de eerste keer zijn dat dat gebeurt.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Configuratie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: