Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

meerdere geluidsstreams tegelijk?

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Configuratie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
SammatH

BerichtGeplaatst: Do Jun 30, 2005 9:42 pm    Onderwerp: meerdere geluidsstreams tegelijk? Reageren met citaat

hallo, ik had een vraagje:

hoe kan ik het bij FC4 voor elkaar krijgen om bijv xmms te luisteren en dan ook nog andere geluiden te horen die niet van xmms af komen?
ik vind dit best irritant aangezien ik ook graag mp3 luister terwijl ik bijv game
maar dat ik dan ingame geen geluid hoor

weet iemand hier de oplossing van of ergens een tutorial te vinden over hoe je dit instelt?

bij voorbaat dank, Renee Smile

Laatst aangepast door SammatH op Do Jun 30, 2005 10:30 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Worado

BerichtGeplaatst: Do Jun 30, 2005 10:17 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Welke geluidskaart heb jij? Ik had dit probleem namelijk in FC3 (net als vele anderen, zoals Google mij vertelde) maar in FC4 werkt dit gewoon wel weer.
Misschien moet je ALSA updaten, of controleren of ALSA wel als jouw geluidsserver staat ingestelt.

ps. het is geen instelD maar instelT :p
ok, nu weet ik het niet meer zeker :O Mijn nederlands boek zegt met een t, maar OOo, MsO en gtkspell zeggen met een d Surprised

Laatst aangepast door Worado op Vr Jul 01, 2005 12:30 am; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
SammatH

BerichtGeplaatst: Do Jun 30, 2005 10:30 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

ik heb zelf een sblive 7.1 24bits kaart van de creative en heb mijn geluid op ALSA ingestelT

bij multimedia systemen toch? teminste daar staat hij op ALSA
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Worado

BerichtGeplaatst: Vr Jul 01, 2005 12:32 am    Onderwerp: Reageren met citaat

http://www.alsa-project.org/alsa-doc/doc-php/template.php?company=Creative+Labs&card=Sound+Blaster+Live+7.1.&chip=SB0410%2C+P17&module=ca0106

Misschien helpt bovenstaand linkje je wel wat verder.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Configuratie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: