Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Buurtlinux... wat is dat?

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Nieuws
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Ruudiculus

BerichtGeplaatst: Di Aug 09, 2011 8:30 pm    Onderwerp: Buurtlinux... wat is dat? Reageren met citaat

Hallo beste Linux-enthousiastelingen!

Ik wil jullie graag op de hoogte brengen van een nieuw initiatief genaamd Buurtlinux (zie www.buurtlinux.nl). Het doel van deze website is om het gebruik van Linux (van om het even welke Linux-distributie) te bevorderen onder de 'gewone' computer-gebruikers. Onder 'gewone' gebruikers versta ik dan gebruikers die het installeren van een besturingssysteem en het oplossen van computerproblemen graag overlaat aan hun handige neefje (of nichtje). Mensen met een Terminalfobie dus.

Deze gebruikers zullen niet snel overstappen van hun standaard ge´nstalleerde Windows (of OSX) naar Linux. Maar wellicht met het juiste handige neefje in de buurt wel! Dus een ieder van jullie, die zijn hand niet omdraait voor het installeren van Fedora en het helpen van andere gebruikers met problemen, nodig ik uit zich aan te melden bij Buurtlinux.

Als je je hebt aangemeld kunnen andere mensen je vlaggetje vinden op een Google Map met daarbij een manier om met je in contact te komen (emailadressen worden onherkenbaar gemaakt voor spam-bots). Je kunt natuurlijk per keer dat iemand contact met je opneemt bekijken of je tijd hebt of niet. No strings attached.

Wees welkom op www.buurtlinux.nl en spread the word!

Vriendelijke groet,
Ruud Beukema
Initiatiefnemer Buurtlinux
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
NikkiMassa

BerichtGeplaatst: Zo Aug 14, 2011 3:42 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

wat een leuk initiatief!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ruudiculus

BerichtGeplaatst: Ma Aug 15, 2011 8:48 am    Onderwerp: Reageren met citaat

NikkiMassa schreef:
wat een leuk initiatief!

Thanks! Het is wel rustig hier op het Fedora forum trouwens. Is iedereen nog met vakantie? Wink

Voor Fedora's online support is een pagina te vinden op de Buurtlinux website (hier). Ik wil dit lijstje ter zijner tijd uitbreiden, maar heb ik nu even geen tijd om de Fedora website om te kammen. Hulp vanuit de Fedora community is daarom van harte welkom! Mail me jullie aanvullingen.
Terug naar boven
sciurius

BerichtGeplaatst: Ma Aug 15, 2011 10:50 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Je kunt naar dit forum verwijzen. Hier is meestal wel goed support te krijgen.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Nieuws Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: