Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

firewall

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Beginners
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
evarie

BerichtGeplaatst: Wo Sep 15, 2010 7:49 pm    Onderwerp: firewall Reageren met citaat

Na een verandering in mijn website was ik bezig met een onderwerp dat ik nog moest veranderen. Ik kreeg even later een website naar me toe gesmeten met dat onderwerp als domeinnaam bijvoorbeeld onderwerp.c o m
"Ik zeg dat er zomaar een tabblad werd geopend met een website. Wat een agressive reclame!" Niet tegen jouw bedoeld maar wel tegen die misbruikers. Hoe kan ik in de firewall instellen dat zo iets niet meer gebeurt?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Gul Dukat

BerichtGeplaatst: Do Sep 16, 2010 5:50 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Fedora?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
sciurius

BerichtGeplaatst: Do Sep 16, 2010 6:55 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Waarschijnlijk heb je het onderwerp in je web browser ingetypt, in het adresveld (dus niet in het zoekveld). De browser probeert dan van wat je intypt een web adres te maken door er o.m. .com en .org en zo achter te plakken.
Het is overigens doorgaans een handige voorziening die verder niets met je systeem of firewall te maken heeft. Maar het levert wel eens een ongewenste pagina op...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
evarie

BerichtGeplaatst: Do Sep 16, 2010 1:46 pm    Onderwerp: firewall http filteren Reageren met citaat

Dit had ik niet verwacht dat ik per ongeluk sjabloon in de adresbalk heb getypt. Ik ga er niet vanuit omdat ik een ervaren computer hobbyist ben. Dus de vraag is nog steeds of je zo een toe zending kan tegen houden met een firewall?

En ja ik heb hier Fedora ge´nstalleerd. Ik vind het een goede linux voor server faciliteiten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Beginners Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: