Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

java(jre)

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Overig
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
bianca

BerichtGeplaatst: Do Jun 10, 2010 7:11 am    Onderwerp: java(jre) Reageren met citaat

ik weet niet of er momenteel mensen zijn waar java niet meer werkt(f13), want het blijkt dat er iets veranderd is

na me upgrade van f12 na f13 was sun-java plotseling verdwenen in firefox, ik heb me suf lopen zoeken maar kon de oorzaak niet vinden
ook de openjdk-versie, die in softwarebeheer zit was onvindbaar naar dat ik die maar terug geinstalleerd had

na lang zoeken kwam ik op www.FedoraForum.org terecht, en daar stond het bol over dit probleem, even intypen java in search en het probleem en oplossing komt na voren

het bleek dat er iets veranderd was in een code en het is dus eenvoudig op te lossen door dit draadje in een terminal te plakken:

ln -s /opt/java/jre1.6.0_20/lib/i386/libnpjp2.so /usr/lib/mozilla/plugins/

het zit hem blijkbaar in dat LIBNPJP2.SO
volgens dat forum,

in ieder geval toen ik dit in me terminal plakte werkte alles weer, vreemd maar waar

ik hoop dat ik heb kunnen helpen als iemand problemen heeft met java onder fedora 13, en nog even voor de duidelijkheid, hij werkte dus NIET in firefox en epiphany, en het rare was dat hij wel gewoon werkte in seamonkey webbrowser, dus even dat draadje plakken en het zou weer moeten werken

bianca
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
NikkiMassa

BerichtGeplaatst: Vr Jun 11, 2010 3:29 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

whaha ik wilde net dezelfde tip gaan intypen hiero!

In mijn geval (als user, niet als root):
Code:
ln -s /usr/java/jre1.6.0_20/lib/i386/libnpjp2.so ~/.mozilla/plugins/

idd een hele middag zoeken (had ik nu hier ff gezocht Razz)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Overig Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: