Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

gnome display manager

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Configuratie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
bianca

BerichtGeplaatst: Zo Dec 13, 2009 10:57 am    Onderwerp: gnome display manager Reageren met citaat

hoe kun je gdm veranderen in fedora 12?

de achtergrond bedoel ik

er zijn een hoop leuke themes te vinden op www.gnome-look.org maar het lukt mij niet om het te veranderen

ik heb zitten zoeken op het internet, je zou dan moeten gaan naar systeem>beheer>inlogscherm, maar dat inlogscherm is dus niet te vinden

ook als ik naar systeem>voorkeuren>uiterlijk en gedrag>uiterlijk ga is de optie om de display manager te veranderen niet te vinden

de gewone normale themas zijn allemaal gewoon te veranderen behalve dus het inlogscherm omdat ik hem niet kan vinden

weet iemand mischien hoe dit moet met f12>gnome?

bianca
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
bianca

BerichtGeplaatst: Ma Dec 28, 2009 9:08 pm    Onderwerp: display manager Reageren met citaat

gdm doet wel erg vreemd bij mij momenteel
hij gooit gewoon me achtergrond afbeelding eraf als ik me computer uitzet of afmeld

ik krijg dan gewoon een blauw vlak

als ik er dan weer een achtergrondafbeelding opzet en ik herstart hem weer of na afmelden weer t zelfde resultaat

hij doet dit naar de laatste kernelupdate
van kernel 2.6.31.6-166.fc12.i686.pae) naar
kernel 2.6.31.9.174.fc12.i686.pae)

geen idee wat de oorzaak is , en ook geluid klinkt een stuk zwakker als bij die eerste kernel, bijna niet te horen op vol volume ook in pulseaudiovolume staat alles op 100% dus daar zit het probleem niet

als ik dan terug ga na die eerste kernel blijft hij die problemen houden vreemd want normaal als een kernel niet goed werkt en je gaat terug naar de vorige zou hij de !oude! instellingen weer moeten toepassen maar dus niet

iemand mischien een idee wat de oorzaak zou kunnen zijn?

bianca
Terug naar boven
NikkiMassa

BerichtGeplaatst: Di Dec 29, 2009 2:59 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

nog andere updates gehad? Ik heb gdm wel een keer voorbij zien komen laatst (gebruik zelf kdm). Ik heb verder geen geluidsproblemen (behalve waar een avi gewoon met slecht geluid geleverd is :S) met pulseaudio, skype daargelaten.
Terug naar boven
bianca

BerichtGeplaatst: Wo Dec 30, 2009 3:14 pm    Onderwerp: gnome display manager Reageren met citaat

ja wel andere updates maar die hadden niet met gdm te maken

hij !vergeet! op de 1 of andre manier wat ik heb ingesteld, en als ik cwitch naar kdm hetzelfde probleem
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Configuratie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: