Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

autopackage

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Software
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
bianca

BerichtGeplaatst: Wo Sep 02, 2009 5:07 pm    Onderwerp: autopackage Reageren met citaat

ik gebruik autopackage voor bepaalde software pakketten, en dat heeft altijd goed gewerkt!

alleen tot mijn verrassing blijkt het niet meer te werken op de balastingdienst, ik kon altijd via autopackage mijn electronische aangifte doen
maar als ik nu inlog op de belastingdienst(ik moest daar zijn voor een wijziging) lukt het mij dus niet meer om het biljet te uploaden

autopackage staat gewoon geinstalleerd!

als ik op de site van de balastingdienst kijk staat onder autopackage dat alleen ubuntu en suse worden ondersteund!
kan ik niet helemaal vatten, ik gebruik al een jaar of wat fedora en het is altijd gelukt, waarom dan nu niet meer?

heel flauw als dat zo is

mischien heeft iemand hetzelfde??

bianca
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Software Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: