Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

beeldscherm met fedora 11

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Hardware
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
bianca

BerichtGeplaatst: Ma Jun 22, 2009 10:09 pm    Onderwerp: beeldscherm met fedora 11 Reageren met citaat

ik heb het vanavond een paar keer meegemaakt dat als de computer inactief is en hij op schermbeveiliging gaat ik hem er niet meer uit krijg(met gnome)
ik kan op enter drukken dan wat ik wil maar hij vertikt het om weer open te gaan

de enige remedie is de computer geforceerd afsluiten dat kan natuurlijk nooit goed zijn!

als ik dan onder systeem, beheer in de optie beeldscherm ga kijken vraagt hij het rootwachtwoord, maar hij maakt verder niks open

ik kan dus niet eens checken of er iets fout staat

als ik onder systeem, voorkeuren,scherm kijk geeft hij een onbekend beelscherm aan

het gekke is als ik bij de livna display configuratie kijk zie ik gelijk wel me beeldscherm staan en die geeft aan dat alles juist is geinstalleerd!

wat dan wel de oorzaak is, is mij een raadsel

weet iemand mischien hoe dit kan komen?

gr bianca
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
NikkiMassa

BerichtGeplaatst: Di Jun 23, 2009 9:35 am    Onderwerp: Reageren met citaat

nou...
als ik de computer suspend to disk dan heb ik soortgelijke problemen met het weer opstarten. De eerste keer dat ik op het aan knopje druk dan krijg ik een knipperende cursor op een verder zwart scherm. Dan moet ik nogmaals drukken (en even vasthouden) en dan start hij wel op, en inderdaad netjes terug in de sessie die ik gesuspend had.
Maar waarom... geen idee.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Hardware Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: