Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

geforce 9600gt(nvidiakaart)

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Hardware
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
bianca

BerichtGeplaatst: Do Apr 02, 2009 4:00 pm    Onderwerp: geforce 9600gt(nvidiakaart) Reageren met citaat

heeft er ook iemand ervaring met GEFORCE 9600 GT VIDEOKAART?
werkt deze met fedora 10?
ik wil deze nl gaan kopen om me huidige intel te gaan vervangen omdat die niet zo lekker meer werkt
welk pakket moet ik voor deze kaart installeren dan als ik die kaart in me pc zou zetten dan?

ik hoop dat iemand deze kaart gebruikt en mij er iets meer over kan vertellen

gr bianca
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
sciurius

BerichtGeplaatst: Do Apr 02, 2009 7:54 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb een 7600 die ik gebruik met de non-free nVidia driver. Ik mag aannemen dat deze driver ook de 9600 ondersteunt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
bianca

BerichtGeplaatst: Do Apr 02, 2009 8:20 pm    Onderwerp: geforce 9600gt(nvidiakaart) Reageren met citaat

maar moet ik dan ook een kernelmodule toevoegen, of een nieuwe bootloader configuratie??
ik zit hem net te testen, maar hij komt niet verder als het opstartscherm, op het moment dat die balk stopt gaat hij niet meer verder

bianca
Terug naar boven
Gul Dukat

BerichtGeplaatst: Do Apr 02, 2009 8:29 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Probeer eens de boot-optie linux vesa mee te geven.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
bianca

BerichtGeplaatst: Do Apr 02, 2009 8:43 pm    Onderwerp: geforce 9600gt(nvidiakaart) Reageren met citaat

ik heb hem nu wel opgestart maarrr hij geeft de waarschuwing tijdens het opstarten dat de kernelmodule voor nvidiagrapichs kaart is not found!!!

hoe moet ik `vesa` meegeven dan tijdens het opstarten??
Terug naar boven
bianca

BerichtGeplaatst: Vr Apr 03, 2009 2:59 pm    Onderwerp: geforce 9600gt(nvidikaart) Reageren met citaat

het is meniet gelukt om die videokaart te configureren
ik kan niet meer in me systeem komen!
hij geeft steeds de waarschuwing geforce kernel module voor de huidige versie niet gevonden!
hij stopt aan het einde van die blauwe balk in het opstartscherm
ik kan dus niet meer bij al mijn gegevens komen snik
gelukkig heb ik er een tweede harde schijf inzitten, hier ben ik nu dus een verse f10 installatie op aan het doen
maar mijn vraag is als deze installatie geslaagd is, kan ik dan op de 1 of andere manier die schijf aankoppelen zodat ik daar me gegevens vanaf kan halen en kopieren naar me tweede schijf???
ik heb op me schijf die die niet meer wil opstarten ruim 20gb aan gegevens staan!!
ik had het al geprobeerd vanaf een usb stick met fedora 10 erop maar ik krijg dan steeds de melding dat ik niet bevoegd ben om aan of af te koppelen raadpleeg u systeembeheerder staat er
gek want de beheerder ben ik!
ik hoop dat iemand raad weet want ik ben er wel behoorlijk van van slag dat ik waarschijnlijk alles kwijt ben
wie o wie kan me helpen met dit toch wel erstige probleem??

gr bianca
Terug naar boven
bianca

BerichtGeplaatst: Vr Apr 03, 2009 5:54 pm    Onderwerp: 9600gt(nvidikaart) Reageren met citaat

er zit onder WINDOWS een optie om je gehele bestand terug te zetten naar een bepaald moment dat alles nog wel goed werkte!! bv gisteren om een uur of half 4 werkte alles nog wel goed bij mij, ik kan dat via windows terughalen via systeem beheer.
ik weet niet of dit ook mogelijk is onder LINUX het lijkt me voor een modern systeem als linux niet erg waarschijnlijk dat dit niet zo is!!
ik hoop dat ik hem toch terug kan zetten na t moment dat alles nog wel werkte was dus gisterenmiddag!
weet iemand ook of dit kan??
en zo ja hoe??

bianca
Terug naar boven
bianca

BerichtGeplaatst: Za Apr 04, 2009 9:24 pm    Onderwerp: geforce 9600gt(nvidiakaart) Reageren met citaat

het is me gelukt om al me bestanden terug te halen
hoe heb ik het gedaan?
met het progamma palimpsest disc beheer
zat al die tijd al gewoon op me progamma, was eigenlijk heel eenvoudig, root worden aankoppelen en verplaatsen

iedereen toch bedankt voor het meedenken

bianca
Terug naar boven
bianca

BerichtGeplaatst: Zo Apr 05, 2009 3:52 pm    Onderwerp: geforce 9600gt(nvidiakaart) Reageren met citaat

ik wou toch nog even zeggen dat alles nu supersnel werkt met deze videokaart, ik heb overigens ook me werkgeheugen uitgebreid naar 2gigabyte en me harde schijf van 160 naar 320 gigabyte gezet
ik sta er versteld van ik heb f10 nog nooit zo snel gehad!!
zelfs SUPERTUX werkt eigenlijk goed, NEE hij is echt ontzettend snel nu ben ik ook blij mee moet hem af en toe remmen want ik kan het dan niet bij houden haha

gr bianca
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Hardware Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: