Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Installeren

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Installatie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Diddy
Gast

BerichtGeplaatst: Di Jun 14, 2005 8:57 pm    Onderwerp: Installeren Reageren met citaat

Jow linux mensjes,

Waarschijnlijk is deze vraag al eerder gesteld maar ik blijf ermee vast zitten, ik draai nu FC3 en heb weinig ervaring met Linux. Maar goed ben erg tevreden en alles draait tot nu toe perfect.

Wat is het probleem, ik wil nieuwe programma's installeren net als amule en thunderbird, anyway maak nie uit maar dat werkt niet Sad Ik heb Yum geinstalleerd en daar snap ik ook weinig van, als ik rechtsklik op een install bestand kan je openen met Yum maar er gebeurd nix en met terminals werken ben ik nog niet goed in, kan iemand mij zeggen wat ik moet doen en waar ik msschien een handleiding kan vinden ofzo?

Alvast bedankt...
Terug naar boven
Worado

BerichtGeplaatst: Wo Jun 15, 2005 7:28 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Hier en hier.

Je moet eerst naar de terminal gaan. Dan doe je het volgende:

Code:
su
yum install thunderbird

Als het goed is wordt nu thunderbird voor jou ge´nstalleerd. Zo installeer je dus de meeste software.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Installatie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: