Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Nieuwe Fedora repositories voor F8 en F9

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Nieuws
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
sciurius

BerichtGeplaatst: Ma Sep 15, 2008 1:16 pm    Onderwerp: Nieuwe Fedora repositories voor F8 en F9 Reageren met citaat

Na een (mogelijke) inbraak in de RedHat systemen heeft het Fedora team het zekere voor het onzekere genomen en alle F8 en F9 packages opnieuw gebouwd en voorzien van een digitale handtekening middels een nieuwe RPM PGP key.

Wil je je F8 of F9 systeem updaten dan moet je eerst met de hand het package fedora-release updaten. Instructies daarvoor vind je in https://fedoraproject.org/wiki/Enabling_new_signing_key. Daarna werken de repositories weer.

Laatst aangepast door sciurius op Wo Mei 30, 2012 8:16 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Gul Dukat

BerichtGeplaatst: Ma Sep 15, 2008 3:05 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Bedankt voor de tip.
Was me alweer ontschoten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Nickname55

BerichtGeplaatst: Ma Sep 15, 2008 7:24 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Euhm... dat is bij mij gewoon automatisch gegaan hor. Ik heb enkele weken geen updates ontvangen, maar paar dagen geleden kreeg ik weer updates en daar zat er idd 1 bij die anders was dan normaal Very Happy Ik moest er mn root wachtwoord voor invullen en daarna was pc even hard bezig om alle ge´nstalleerde pakketten na te kijken. Teminste... dat idee had ik. Inmiddels heb ik al wel meer updates ontvangen, bijv een nieuwe kernel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Nieuws Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: