Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Verbinden met server...

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Software
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Th3No0b

BerichtGeplaatst: Di Jun 24, 2008 10:14 am    Onderwerp: Verbinden met server... Reageren met citaat

Er zit in Fedora 9 leuk een optie om te verbinden met een server alleen die werkt niet meer zoals bij Fedora 8.

Ik ben laatst overgegaan van Fedora 8 naar Fedora 9 d.m.v. een upgrade. Ik weet dat dit altijd wat meer problemen met zich mee brengt.

Ik verbind met mijn Fedora 8 server via ftp. Op mijn server staat vsftpd die sinds mijn update naar F9 niet veranderd is. Het verbinden met deze server lukt wel en ik krijg ook al mijn mappen te zien enzo.

Het is nu alleen zo dat hij de "ln -s" mappen niet meer kan lezen. Die kan hij gewoon niet openen. Wanneer ik daar dubbelklick op klik, dan vraagt hij of ik die simlink wil verwijderen.

Iemand hetzelfde probleem gehad?

Ik heb mijzelf er nu omheen gewerkt door FilleZilla of gFTP te gebruiken. Ik zou wel graag die netwerk connecties terug willen. Het was altijd wel gemakkelijk.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Software Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: