Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

geen geluid op msn en ken geen cd luisteren

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Beginners
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
rayman20

BerichtGeplaatst: Ma Jun 06, 2005 5:00 pm    Onderwerp: geen geluid op msn en ken geen cd luisteren Reageren met citaat

ik heb een vraag ik heb dus geen geluid op msn en ken ook geen cd luisteren maar computer geluidjes doet het wel wie ken me helpen hiermee
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Worado

BerichtGeplaatst: Ma Jun 06, 2005 5:11 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

1) Probeer duidelijke zinnen te formuleren
2) Geen meer info over je configuratie

Ik erger me aan mensen die graag hulp willen, maar verder geen informatie geven die van belang kunnen zijn. Verder heb ik er ook een hekel aan als ik je probleem niet goed begrijp, doordat je het schijnbaar moeilijk vind ABN te typen.

Dus ik stel voor: type je bericht opnieuw, alleen dat DUIDELIJK. En vermeld relevante computer informatie. Waarschijnlijk kan je dan verder geholpen worden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Menno

BerichtGeplaatst: Ma Jun 06, 2005 5:27 pm    Onderwerp: Re: geen geluid op msn en ken geen cd luisteren Reageren met citaat

rayman20 schreef:
ik heb een vraag ik heb dus geen geluid op msn en ken ook geen cd luisteren maar computer geluidjes doet het wel wie ken me helpen hiermee

De computerwinkel! Die willen je maar al te graag helpen voor een berg euro's Razz

Dan is het formatteren en Windows erop en MSN en de cd speler geven geluid!

Daarom, even normaal je vraag formuleren en relevante informatie geven, dan kunnen we je misschien helpen.. want schreeuwen dat doen ze op de markt al genoeg! Wink
Terug naar boven
rayman20

BerichtGeplaatst: Ma Jun 06, 2005 5:33 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

je ken toch wel lezen wat er staat ik heb het net een dag en het werkt voor geen meter dus ik zeg van ik hoor wel GELUID als ik iets onder in me beeld doe maar als ik een cd wil luisteren of op msn wil dan Hoor je normaal geluidjes dat doet ie niet
Terug naar boven
Menno

BerichtGeplaatst: Ma Jun 06, 2005 6:01 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

rayman20 schreef:
je ken toch wel lezen wat er staat ik heb het net een dag en het werkt voor geen meter dus ik zeg van ik hoor wel GELUID als ik iets onder in me beeld doe maar als ik een cd wil luisteren of op msn wil dan Hoor je normaal geluidjes dat doet ie niet

Verzoek voor de moderator: graag een slotje, want de TS levert niet de benodigde informtie om hem te kunnen helpen.
Terug naar boven
Worado

BerichtGeplaatst: Ma Jun 06, 2005 6:37 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Misschien zal ik mijn vorige post anders formuleren:

De mensen op dit forum zijn zeer behulpzaam. Ze zijn bereid je te helpen. Als ze je niet begrijpen en jij de relevante informatie niet geeft, dan kunnen wij je niet helpen. Op deze manier heeft het geen nut om jou te helpen, aangezien wij niks met jouw probleem en taalgebruik aankunnen. En arrogantie, daar kom je helaas ook niet verder mee.

Als je geholpen wilt worden, dan kun je beter voldoen aan het simpele verzoek je vraag beter te formuleren en de relevantie info te geven.

En ja, ik kan lezen, maar of ik het kan begrijpen, dat is weer een andere vraag Wink
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Beginners Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: