Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Security apache/php - openbasedir

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Servers & Netwerken
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
vlerknozem

BerichtGeplaatst: Vr Jan 25, 2008 3:44 pm    Onderwerp: Security apache/php - openbasedir Reageren met citaat

Hallo iedereen,

Ik ben bezig met het beveiligen van mijn server.
Nu gebruik k openbasedir, maar ik het werkt niet zoals ik wil. Dit is een stukje configuratie:
Code:
NameVirtualHost *:80
<VirtualHost>
   ServerAdmin admin@nn-tutorials.nl
   php_admin_flag engine ON
   php_admin_flag save_mode OFF
   php_admin_value open_basedir /var/www/USERS/*/public_html/
   DocumentRoot /var/www/USERS/

Ik krijg nu de error
Citaat:
[Fri Jan 25 15:36:16 2008] [error] [client 81.68.137.166] PHP Warning: Unknown: failed to open stream: Operation not permitted in Unknown on line 0
[Fri Jan 25 15:36:16 2008] [error] [client 81.68.137.166] PHP Fatal error: Unknown: Failed opening required '/var/www/USERS/koenux/public_html/index.php' (include_path='.:/usr/share/pear:/usr/share/php') in Unknown on line 0

Nu merk ik dat php het * als een sterretje ziet, en niet als een map die wordt bepaald door http://ipadress/~gebruiker

Heeft iemand een oplossing?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Servers & Netwerken Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: