Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

up2dte slaat vast

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Beginners
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
paul

BerichtGeplaatst: Di Mei 31, 2005 7:04 pm    Onderwerp: up2dte slaat vast Reageren met citaat

ja ik ben vergeten om een graphic sheel te installeren. nu doe ik dus up2date runnen in dat standaard groene consooltje ik ben su geworden launchde up2date nu na de packages aan te klikken krijg ik het volgende:
testing package set/ solving rpm inter-depencies en hier gaat ie gewono niet mee verder. de pc slaat niet vast want mn keyboard werkt nog. maar ja die progress dialog blijf ik dus houden... is er evt nog een andere manier om kde dr op te gooien ?? Laughing
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Thijs
Administrator

BerichtGeplaatst: Wo Jun 01, 2005 3:57 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Up2date is over het algemeen bagger, probeer KDE eens met APT en Synaptic te installeren:
http://www.fedora-linux.nl/docs/apt-synaptic-nl.php
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
paul

BerichtGeplaatst: Wo Jun 01, 2005 8:06 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

ok top ben er mee bezig ik laat wel ef weten of het is gelukt Very Happy
Terug naar boven
paul

BerichtGeplaatst: Wo Jun 01, 2005 8:10 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

nah i kzit er helenmaal mee vast ik kan niet op internet he met dit vage dinske ik zie een console en een xlock meer nie Cool nu moek dus kde hebbuh maar hoe nu Razz
Terug naar boven
carlo1

BerichtGeplaatst: Do Jun 02, 2005 6:36 am    Onderwerp: Up2date Reageren met citaat

Je pc slaat niet vast, als je geduld genoeg hebt gaat progress gewoon door, heeft alles te maken met je geheugen, had hetzelfde probleem, deed geheugenuitbreiding, en prob was opelost!!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
paul

BerichtGeplaatst: Do Jun 02, 2005 4:22 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

lol ik bedoelde ermee dat ik er niet uit komt Laughing ik heb fedora opnieuw geinstalled met 100% xclient uit en kde aan en nog installeert ie gewoon dat x gedoe... vage xclock en een xterm console etc :s... wazig... ??
ieamnd een idee ?
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Beginners Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: