Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Firefox downloadmanager doet het niet meer

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Software
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Nickname55

BerichtGeplaatst: Wo Aug 01, 2007 7:58 pm    Onderwerp: Firefox downloadmanager doet het niet meer Reageren met citaat

Hoi, ik wil een paar afbeeldingen van een webpagina opslaan, dus dan doe je rechtsklikken en dan kiezen voor opslaan als. Dit gaat prima, naam / locatie kiezen en klikken op opslaan. Normaal komt dan de downloadmanager boven drijven en is het plaatje opgeslagen. Maar nu dus bij mij niet meer. Ook als ik van Fedora server een torrent file wil downloaden, van bijv. http://torrent.fedoraproject.org/ komt de downloadmanager niet tevoorschijn en komt het bestand niet op mn schijf terecht. Wat is dit? Hoe kan ik dit oplossen? Systeem is Fedora 7, volledig up-to-date.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
sciurius

BerichtGeplaatst: Wo Aug 01, 2007 8:06 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Het verschijnen van de download manager kun je instellen. Is die instelling goed?
Je kunt anders de download manager oproepen met Ctrl-Y .
\
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Nickname55

BerichtGeplaatst: Wo Aug 01, 2007 10:08 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Het probleem is opgelost, ik heb het bestand 'downloads.rdf' in mn persoonlijke map '.mozilla/firefox/z91bpoqc.default' leeg gemaakt (eerst backup van gemaakt). Toen deed tie het weer. In het bestand 'downloads.rdf' staat de download geschiedenis, die je ziet in de download manager.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Software Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: