Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Behulpzaam of lastig?

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Over het forum & de site
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
sciurius

BerichtGeplaatst: Do Jun 21, 2007 12:40 pm    Onderwerp: Behulpzaam of lastig? Reageren met citaat

De forum software heeft de gewoonte om bepaalde kreten in de tekst te voorzien van popup tekstjes. Dit is blijkbaar bedoeld als hulp, maar in de praktijk slaat de 'hulp' vaak nergens op.
Erger is dat, als je een tekst van iemand quote, je de hele reutel met hyperlinks en al in je citaat krijgt, wat je dus nooit wilt.

Daarom de vraag: wordt deze feature werkelijk vreselijk op prijs gesteld en, indien daarover twijfel bestaat, mag deze feature dan uit?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
klaasjan

BerichtGeplaatst: Do Jun 21, 2007 3:40 pm    Onderwerp: Re: Behulpzaam of lastig? Reageren met citaat

sciurius schreef:

Daarom de vraag: wordt deze feature werkelijk vreselijk op prijs gesteld en, indien daarover twijfel bestaat, mag deze feature dan uit?

Poll? Wink

Van mij mag het uit. Of er moet een knop op zitten om wat intelligentere links te produceren...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Thijs
Administrator

BerichtGeplaatst: Vr Jun 22, 2007 1:30 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb het destijds aangezet omdat er heel veel dubbele 'simpele' vragen kwamen, over bijv. dependencies, runlevels, dat soort dingen. Dat is iets minder geworden.

Ik ben het met je eens dat het erg vervelend is dat hij bij citeren niet helemaal goed gaat met die links, dus ik zal het even uitzetten:)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Over het forum & de site Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: