Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Fedora Core kopen

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Overig
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
fkjuch

BerichtGeplaatst: Di Jan 16, 2007 11:44 pm    Onderwerp: Fedora Core kopen Reageren met citaat

Ik lees geregeld op diverse sites of forums dat bijv. FC, maar ook andere distributies, ook in de winkel te koop zijn. Weet iemand of daar dan nederlandse boeken bij worden geleverd en wat er verder voor voor- of nadelen aan zitten? Problemen: mp3 en multimedia, luisteren naar webradio, harde schijf opruimen, schijfdefragmentatie, hoe stel je vensters in, je krijgt allerlei vensters met, meestal in het engels, allerlei mededelingen waar je niets van begrijpt en nog veel meer. Veel te veel dus om op een forum te zetten. Dank voor de moeite!!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Bard

BerichtGeplaatst: Do Apr 05, 2007 12:31 pm    Onderwerp: Re: Fedora Core kopen Reageren met citaat

Ik kocht mijn eerste Fedora (Fedora Core 2 met naslagwerk) bij de Mediamarkt.

fkjuch schreef:
Ik lees geregeld op diverse sites of forums dat bijv. FC, maar ook andere distributies, ook in de winkel te koop zijn. Weet iemand of daar dan nederlandse boeken bij worden geleverd en wat er verder voor voor- of nadelen aan zitten? Problemen: mp3 en multimedia, luisteren naar webradio, harde schijf opruimen, schijfdefragmentatie, hoe stel je vensters in, je krijgt allerlei vensters met, meestal in het engels, allerlei mededelingen waar je niets van begrijpt en nog veel meer. Veel te veel dus om op een forum te zetten. Dank voor de moeite!!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sorcix

BerichtGeplaatst: Vr Apr 06, 2007 7:48 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb fedora core 2 ook gehad met boekje + cd's uit een winkel.

Het boek dat erbij zat was "Linux voor non-freaks", heel handig om mee te beginnen iig.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Overig Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: