Fedora-Linux.nl Forumindex Fedora-Linux.nl
Het forum van Fedora-Linux.nl.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Asus M2NPV-VM met AMD64 bits plus Fedora core 6 (DVD)

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Hardware
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Fedora-hx4700

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 14, 2007 9:38 pm    Onderwerp: Asus M2NPV-VM met AMD64 bits plus Fedora core 6 (DVD) Reageren met citaat

Beste linux forum,

Weet iemand toevallig de betere keus:

Mijn machine draait als een zonnetje op Fedora core 6, maar helaas gebeuren er met de NVIDIA drive veel niet vreugdevolle dingen.

De muis pointer zit vaak achter mijn scherm, hij doet het wel maar helaas lijkt hij achter mijn bureaublad te zitten en alleen een reboot of 2 of 3 wil wel helpen.

Af en toe krijg ik een melding dat er weer wat mis is met de driver dus in text mode en door naar de oude config, met een resolutie van 800 x xxxx.

Ik kan hele log files gaan plaatsen, maar dit zijn dingen die ook in eerdere versies zaten en ik heb een vraag:

Wat is beter.

1 de CD gebruiken die bij het moederbord geleberd is en dus rommelen met kernels etc.

2 de standaard database gebruiken (dat is wat ik nu gedaan heb) omdat die driver volgens vele nieuwer is dan degene die op de CD staat

3 de laatste driver downloaden (zoals ik altijd doe bij Microsoft systemen) en daarmee aan de slag gaan. voor zover ik heb begrepen is dit niet de juiste methode voor Linux mensen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
rsgvv

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 30, 2007 12:32 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb je wel of niet de driver via de Nvidia site afgehaald? Want daar staan drivers voor Linux.
http://www.nvidia.com/object/unix.html
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fedora-Linux.nl Forumindex -> Hardware Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: